2013. december 2., hétfő

hatéves

Egyesztendős voltam,
épphogy elindultam.
Aztán kettő lettem,
épp, hogy megszülettem.
Hároméves lettem,
én voltam? Nem értem.
Négyesztendős múltam,
s nem volt semmi múltam.
Évem száma öt lett,
nem volt bennem ötlet.
De most, hatéves vagyok,
és okos vagyok nagyon, nagyon,
így azt hiszem, ezt a kort már
soha-soha el nem hagyom!
 (A. A. Milne: Hatévesek lettünk)


Az ajándékrúl: tegnap este, elalvás előtt megkérdeztem, hogy mire vágyik úgy igazán-igazán... és akkor azt mondta, hogy egy nagy kukásautóra. Mintha derengett volna, hogy már többször kért kukásautót különböző alkalmakra, de valahogy sose vettük komolyan, majdkinövi, és ezt szóvá is tettem... igen Anya, évek óta egy nagy kukásautót szeretnék, de még sose kaptam meg! és akkor eszembe jutott, hogy jééétényleg, s hogy elsőszülöttem mégse üljön 25 éves korában a pszichológusi kanapén eme feldolgozatlan gyermekkori trauma miatt, hát beszereztük a hőnvágyottat. Bódogság van. (meg sok apró ajándékbontó kéz...)

8 megjegyzés:

Ercsi írta...

Nagyon boldogságos szülinapot a Kicsi Macsónak...! :)

cucka írta...

Köszi Ercsi! ♥ (derég kicsimacsóztam le őnaffiúságát :o )

mbal írta...

Nagyon boldog szülinapot a nagyfiúnak!!!!

Lili írta...

Isten Éltessen Huncos!!!

gneke írta...

Nagyon boldog születésnapot Hunornak!
Vasárnap eszembejutott, gyertyagyújtáskor :-)

cucka írta...

köszönöm Lányok! 😊

Bea írta...

"évek óta egy nagy kukásautót szeretnék, de még sose kaptam meg!"
Hát ez nagyon könnyfakasztóan megmosolyogtató volt :) ÉdesHuncos:)))))

julcsi írta...

Boldog Szülinapot Huncosnak!!!!! ♥

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator