2011. november 29., kedd

Kéthónapos

Elvarázsol finomságával. Megbabonáz és elröpít valahová nagyon mélyre azokkal a rég nem látott ismerőskék szemeivel. Szeretem a puha érintését, az együttalvásunk birtokló tapintásait. Ahogy megpihen, puhán és lágyan. Ahogy rámnevet, ahogy megérint. Szeretem, ahogy kisajátítja lopott perceink. Ahogy reszketi érintéseim. Álommosolyát, háborítatlan békéjét, nesztelen rezdüléseit, mohón kapaszkodó érintését.
Szeretem, hogy annyira más és mégis ismerős. Szeretem a bőre lágyságát, törékeny ujjacskáit, hurkás combocskáját, gömbölyödő pocakját. Szeretem a huncut fényt a szemében, pöttöm hangocskáját, komolykodó arcocskáját.


(a hátam viszont egyre kevésbé szereti a húsnyúl este mért 6020 grammját...)

És nem tudok elmenni a másik közelgő dátum mellett sem, hiszen, éppen négy éve volt az utolsó ctg-s vizsgálatunk Hunorral, és akaratlanul is újraélem a várakozás pillanatait, az utolsó napok nyeretlen(gyerektelen)csikós zabolátlanságát...

10 megjegyzés:

Tuti írta...

Boldog hófordulót! Ezen a képen nekem Minkás, egy másikon meg Hunoros, de ő akkor is KicsiZsigu. :) Azért nem tagadhatja le a tesóit! :)

Bea írta...

Boldog hófordulót Bigulkának:)

julcsi írta...

Boldog Hófordulót Csupamosoly Zsigabigának!!!!!

motymoty írta...

Nagyobb közhely nem jutott eszembe, de hihetetlen mennyit nőtt. :)

cucka írta...

köszönjük. :) és tényleg nagyot nőtt, hiszen majdnem ráduplázott a születési súlyára. (akárcsak elődei). :)
és tökéletes kis keveréke a két előzőnek. a szemei meg... vidámkékek szerelembeejtőek.
és itt is jegyezném: a centis szempilla apai ágon száll fiúról fiúra. valószínűleg nemzedékeken keresztül. (kutatás alatt áll)

Csilli írta...

♥♥♥

mbal írta...

Olyan szép husibaba :)

Kinga85 írta...

Szépséges kis mosolygombóc :) Hogy megnőtt :)

Névtelen írta...

Szia Cucka!

Evek ota kovetem nyomon a blogodat, es ezaltal betekintest nyerek az eletetekbe is, amennyire megengeded. Talan furcsan hangozhat ez igy ismeretlenul, de szeretlek nagyon benneteket! A soraid oszintek, a stilusod egyedi es tetszik ahogy batran felvallalod a nehezebb napokat is, vagy ha elbizonytalanodsz. Eppen ettol valik igazan hitelesse a naplotok. :-)

A gyerekeitek pedig gyonyorek, szepen nevelitek oket, ha modotok engedi, szulessenek meg aprosagok!

Tovabbi boldog eletet, egeszseget és vegtelen turelmet kivanok nektek, szeretettel egy csondes olvasod,

Edit.

cucka írta...

Edit, köszönöm a kedves szavaidat és igazán örülök, hogy így érzel. :)

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator