2012. január 6., péntek

Az első összetett mondat

Miután cirka 43-szor elismételgettem egyetlen óra alatt, hogy ne álljon a műanyag székre és ne úgy közelítse meg a Nagytesó éjjeli vackát, mert leesik (mióta pofáraesett az emeletes ágy beiktatásakor, azóta legyűrvén félelmeit azt a tanulságot vonta le, hogy nem az ágy lépcsőjén mászik fel, hanem műanyag kisszékről közelíti meg az objektumot), aztán persze lelassult minden és tényleg leesett, én kicsit leblokkoltam ijedtemben-dühömben, Kismici az érintettek sebességével pattant fel, szívarcocskáját beszívva, bal mutatóujját a homlokára irányítva már mantrázgatta is: Nem fáj én bibim, nem fáj én bibim!

(Remélem, az általános iskolás kedvenc magyartanárom megbocsájtja nékem majd odaát, az általam túlságosan is kedvelt, barokkos körmondataim...)

3 megjegyzés:

julcsi írta...

Jaj de aranyos!!!!

motymoty írta...

:D

gneke írta...

Mi megbocsátjuk:D Imádom a barokkos körmondataidat és lám Minkalányka is követ majd ezen az úton:-)

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator