2012. augusztus 13., hétfő

5 fogú kismalac

Bigi a krízis alatt hihetetlenül felgyorsult. Ha lennénk annyira jófejek, és végre összeállítanánk a házfelújítás alsó szintjén, talán a kupacok alatt leledző járókánkat, akkor szerintem már re-aktualizálhatnám a büszkén állós gyerekfotóinkat. Így Bigulnak maradnak az alacsonyan lévő alkalmatosságok, amelyekre 90 fokban dőlve-támaszkodva ácsingózhat kedvire és szemlélheti birodalmát. (majd egyszer lefotózom, olyasmi pillanat ez, amilyent falusi kocsmapultoknál vélhetünk felfedezni).

Továbbra is jókedélyű Buddha-boy, bár az utóbbi idők fognövesztési mizériái kiszívták erejét és nappalra totálisan elüldözték az álommanóit (részben éjjelre is), napi 2-szer hajlandó kőkemény 20 percesekre elaludni. Bár aludna ő, hiszen őt pontosan annyira zavarja nyűglődése, mint mindannyiunkat, és hamvas hópihe bőre a szeme alatt estére, Derrickes súlyos-bőröndösre vált. Több napos kőkemény nappalozás (azaz többrendbeli macicsapatok, popópírral karöltve és tényleg semmisejó-fílinggel) és éjszakázás eredményeként, mára kibújt teljes szélességében a felső baloldali kettese és a jobboldalija csücske. (s hogy mért kismalac? mert egész nap kúszik, 100-on verhetetlen és napi 3-szor lazán is kötelező átöltöztetnem, ruhája ekkorra már felismerhetetlenségig amortizálódik)

Hunorral új alapokra helyeztük kapcsolatunkat. Hihetetlen, de működik. És tessen vetni rám a köveket, de eljött az a pillanat, amikor beváltható szívecskéket osztogatok esténként napértékelő gyanánt. (persze párhuzamosan Micinek is kell, sőőőőt, valamelyik este Hunor egy papírszívecskét ítélt az apjának is, mert "nagyon szépen kigazolta a zellereket"). 5 összegyűjtött után kérhet egy apróságot a kisboltból (itt utólag kicsit izgultam, hogy mi lesz, ha e mellett dönt), 10 után szabadon választott szülővel egy szabadon választott programot. És Hunor a tízre gyúr. És velem szeretne Duna partra menni kavicsokat dobálni... vagy kirándulni az állatsimogatóhoz... "vagy bármit csinálni Anya"...
Napközben gyurmázunk, beszélgetünk, igyekszem figyelembe venni az ő igényeit és az alapján formálni a kicsikét. Nem mondom, hogy nehezebb, inkább csak másabb. Ismét új szintre léptünk. És még én naiv, azt hittem, ahogy nőnek úgy lesz könnyebb...nyehehe...

9 megjegyzés:

Timi írta...

Gratulálok! Csongor is öt :)

Ahhoz, hogy ahogy nőnek, úgy lesz könnyebb: fizikailag lehet. Többet alszunk pl. De amúgy szerintem abszolút igaz a kisgyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond, akármilyen közhely. És nagy öröm is :)

anyus írta...

Khmm, khmm, ki is volt az, aki pár hónapja még orvoshoz akarta vinni a szemmel láthatóan makkegészséges gyermekét, mert nem mászott?? :)
A nagy gyerek nagy gondot viszont általában nem ötévesekre szokták alkalmazni :D

CraftRoom írta...

Gabi ne már.... Miért kellene "követ vetni" rád bármi miatt is? NE OLVASS BABA ÉS KISGYEREK BLOGOKAT! Légyszi. Ne értsd félre, nem akarom én azt mondani, hogy mind túlontúl rózsaszín (de igen :D ), mert persze, lehet hogy valakinek zsigerből annyira jók a gyerekei, hogy soha nem hisztiznek és nincs semmi baj, megértik ha több tesó mellett kevesebb idő és figyelem jut rájuk (kevés esélyt látok rá, de mondjuk hogy van ilyen), és amúgy meg úgy kezel minden problémát mint Bartos Erika. De azért a legtöbben nem ilyenek vagyunk. És ha a jutalmazás működik Huncosnál, akkor ne érdekeljenek az ösztönből nevelős cikkek meg a többi ilyen.... izé. :) Szerintem nagyon jó úton vagy, vagytok, de ezt te is pontosan látod, semmi okod nincs a mentegetőzésre. Ezekről a dolgokról nem sokan írnak, mert "imidzsromboló", még a végén emberközeli lenne. :) Hidd el, semmi de semmi okod nincs arra hogy rosszul érezd magad se amiatt, hogy te magad nem ismerted fel 100%-ban (csak 98%!), se amiatt hogy nem ősanya módszerrel 3 gyereket a kebledre kötözve töltöd a napjaidat. Gondold végig mi mindent csinálsz, csináltok a Dokival együtt egy nap HÁROM gyerek mellett! Én a magam részéről minden létező kalapomat megemelem előttetek, pláne mióta élő egyenesben láttam 4 teljes napotokat.

Minka meg Zsiga már lehet hogy nem ilyen lesz, mint Hunor, mert ők már ebbe az életbe születtek bele. De Hunor még Pesten született, nem gazdálkodtatok, ráadásul csak ő volt. De ezt beszéltük is. Szóval csak így tovább és, mondom, semmi miatt nem kell mentegetőznöd. Szerintem. Mondom én, a nagyokos 1 gyerekkel hahahaha.

cucka írta...

Szőli, saját magam miatt. Mert ez a büntető-ösztönző pontrendszeres nevelés tőlem éppen annyira távol áll, mint Makótól Jeruzsálem. És mert meggyőződésem volt ezidáig, hogy ezt én inkább idomításnak nevezném, de semmiképp sem előremutató közreműködésnek. Na, ezért. :D
Amúgy este nekem is bartoserika jutott eszembe, ő vajh hogyan is oldaná meg az ilyesfajta szituációkat, esetleg megvarrna egy komplett báb-stábot a gyerekszoba balsarkába? :)))
(és köszi ♥ )

anyus, arra nem tértem még ki, hogy mászni nem akar, ha feltérdel szétcsúsznak a térdei, mint kölökkutyáknak a kövön a körmei. :D (jajj, diszlexiás lesz, mert kimarad a mászás, mondom én, hogy mindig lehet/van min aggódni, ha az ember lánya keresni akar aggódnivalót :D )

Timi, miután megírtam láttam, hogy Nálatok is fogtobzódás van! :) csak a sorrend más. ;)

Timi írta...

Nálunk totál összevissza :D

Bartoserika szerintem vetít. Bár hála istennek még egy apg-t se kellett elolvasnom életemben :) A szívecskés megoldás szerintem tök jó, a jutalmazó, ösztönző. Nem kell párban járnia a büntetéssel :)

motymoty írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
motymoty írta...

Zellerek. :D

Kíváncsi vagyok Mici mire váltja be a pontjait. :)

(az előzőt véletlenül töröltem.)

cucka írta...

motyi, nekem fogadásom lenne az ötös-boltosra. :D

motymoty írta...

:)

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator