2011. szeptember 17., szombat

3 napon belül

Ma reggel azzal ébresztettem a hitöst, hogy rámosolyogtam. (najó, előzőleg én már éjjel kigondoltam, hogy reggel ezt fogom tenni). Ő szentségelve hátrahőkölt és csípőből rávágta a diagnózist: max 3 nap! Akkorrra buflák fejet növesztettem és olyan tenyeres talpassá váltam a viszonylag nyugodt éjszaka következtében, hogy gyorsan vissza is kerestem az előző kettő érkezése előtti uccsó fotókat. És tényleg akkor is pontígy

Zsiga nyugodt, és most már belém is átköltözött valamiféle béke. Utolértük magunkat, megcsináltuk a kijelölt feladatainkat, elrendeztük a dolgainkat magunk körül. Gyerekfelügyelet is biztosított, a Nagyok is tudják, hogy most már bármikor indulhatunk, izgatottak-várják. Főleg a kórházi látogatásokat meg a hazajövetel utáni, előre beígért ötösben töltendő összeszokó napokat. Amikor majd Apa és Hunor főz nekem levest és sütnek szalonnát. (legalábbis Hunor így képzeli).
A szülőszobák is felújítva várják, hogy Zsigmond királyfi megfújja a rajtot jelző sípját. Emlékszem, Kismici még megvárta, hogy kiválasszam az új házunk falfestékeit. Úgy érzem, azzal, hogy agyban elengedtem a gátjaimat, a testem is pozitívan fog reagálni rá.

9 megjegyzés:

Timocska írta...

Izgi! Drukkolok és kíváncsian várom Zsigát! :-) A legjobbakat! :-))

mbal írta...

Nagyon várjuk Zsigát :) Mennek a drukkok!

cucka írta...

ó,köszönjük. :)

(mondjuk, előre röhögök azon, ha a tenyerestalpasságom ellenére, októberig így fogok grasszálni :D)

Ildi írta...

Hajrá hajrá!! :) Hol van még az október... :D Addigra már otthon csücsültök rég ötösben! ;)

Nagygyörgy Éva írta...

Kívánom, hogy az október, de már talán a jövő hét is nagycsaládosként köszöntsön Rátok!

anyus írta...

Már én is kezdek izgulni :)

Pannaa írta...

Innen is a drukkok mennek... október?? áááá, az több, mint 3 nap... :D

Dius írta...

Még van három és fél órád.. és ne hüledezz, volt már ilyen.. :) ;) Bárcsak....

cucka írta...

höhöhö, még nem jött meg a vacsorám. :D azt még elfogyasztanám. ;) szóval, max 2 órám van aztán. de akkor itthon szülünk, névnapos virágszál :P

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator