2012. március 25., vasárnap

Beültettem kiskertemet a tavasszal...

Rózsa szegfű, liliom és rezedával helyett borsó, saláta, hagyma, petrezselyem, sárgarépa, cékla, retek satöbbivel. (a palántásak még csak ezután jönnek...)

S közben megtanultam, hogy a hantokat ágyásoknak, a köztük átfutó utakat barázdáknak illik szólítani. Estére pedig már a nevemmel sem voltam tisztában, zombi üzemmódban előbb csak hajlongtam, majd guggoltam, s végül térdeltem. (és a  hatékonyabb haladás érdekében olykor a vellanypásztor csipkedése gyorsított rajtam)

És köszönöm Néked, Ó, Nagy Világmindenség, hogy még tudtál új izomcsoportot is mutatni nekem, melynek létezéséről halványlila vezérfonalam sem volt. (ennek kapcsán a reggeli elemekkel való küzdéskor eszembe is jutott, hogy vajh rubintrékának is tudna meglepetéseket okozni egy laza egynapos ültetés?!)




És írásba adom: ha az idei tudományos ültetések után (még készül magaságyas veteményes is), idén nyáron is 3 kiló borsót fogok tudni lefagyasztani, sose többet nem csúszok-mászok hazaiért...

7 megjegyzés:

motymoty írta...

Ugye, mennyivel jegyszerűbb a k. thuja és a buxus s. :D

motymoty írta...

j nélkül. :)

cucka írta...

egyszerűbbnek egyszerűbb, de a ká tujákat nem lehet megenni. :D

anyus írta...

Gratulálok.
Bár sztem az igazi parasztok nem szoktak egy nap alatt ennyit ültetni.

cucka írta...

anyus, az igazi parasztok főállásban a földet bisztetik, mi mellékállásban hétvégente tudjuk csak hatékonyan csinálni. a hét többi napján rapszodikusan bele-belekapunk, már amennyit lehet egy-egy alvásidőben haladni. :/

Timi írta...

Ó de szépek! :)

(3 kiló borsó, az tök sok :D)

Beso írta...

Nagyon szép a veteményesetek. De rá sem merek gondolni mennyi munka lesz még ezentúl vele...azt hiszem az izmaid nem fognak lustálkodni!

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator