2011. december 12., hétfő

Kismici kettő

Sosem fogom elfelejteni azt az ultrahangot, amikor megtudtam, hogy lányunk lesz. Emlékszem a doktor szavaira is (nem lehet minden alkalommal fiút csinálni), és emlékszem a félelmeimre, a vívódásaimra, hogy egy fiú után ugyan mihez is fogok kezdeni én egy lánnyal?! És nem felejtem el azt az éjszakát sem, amikor hosszas vajúdás után végre megérkezett közénk. Varázslatos, feledhetetlen érzés volt. Egy csoda volt a születése, egy hétköznapi álom beteljesülése.

Nehezen csiszolódtunk össze. Féltem tőle. Féltem, hogy elrontom, hogy túl kemény leszek vele, vagy  éppen hogy túl elnézően kezelem majd. Anyám túl magasra tette a mércét, szorongtam attól, hogy még a közelében sem fogok tudni érni. Az első hónapok óvatos tapogatózással teltek. Az igazi áttörést a diagnosztizált ekcémája hozta. Ekkor mertem igazán, -teljes lelkemmel átadva magam neki-, szeretni őt. 


Kismici a kislábujjától a feje búbjáig ízig-vérig nő. Egy kemény, harcias amazon cicalánybőrben. Roppant simulékony, türelmes és hihetetlen logikával rendelkező, kicsi érzékeny gyémánt. Tizenkétésfél kiló tömény báj, dacos önfejűség, kőkemény akarat. Köbö 3 hónapja csont egyedül öltözködik, mindennemű segítség nélkül. (Igen, zoknit is, cipőt is, igen nadrágot és fölsőt is. Átlag napi háromszor. Nem, a pelenkáját még nem tudja egyedül felvenni. És itt a még-en van a hangsúly.). Mindenevő és mindenivó, előnyben részesítve a húskészítményeket, kicsit háttérbe szorítva a gyümölcsöket.
A természetes úton történő érkezésével egy ismeretlen oldalammal szembesített és vaskos mankóval támasztotta alá rég elveszettnek hitt önbizalmam. Szeret, bújik. Ölelem, csodálom. Az én szerelmetes kistündérem...

18 megjegyzés:

SKY írta...

Annyira Kismici!!! :):)
És én akkor éjjel-nappal hogy vártam, hogy jöjjön már a hír, jól vagytok... Pedig biztosan tegnap volt. És azóta még hárommal gyarapodtunk.
Isten éltessen Kicsi Minka!

Tünde írta...

Isten éltesse sokáig! :)

Timocska írta...

Nagyon boldog születésnapot Kismicinek, neked pedig boldogságos neved napját! :-)

Timi írta...

Isten éltesse sokáig :) De szépet írtál :)

Beso írta...

Sok boldogságot ennek a huncut leányzónak! (Jaj, a szeme sem áll jól:-)

csöppke írta...

Nagyon boldog szülinapot ennek a csodavidám bájos lányzónak:)

Bea írta...

Csupa élet ez a kisleány... csak úgy sugárzik:))) Olyan jó ránézni, mert mindig megmosolyogtat.
Még egyszer szép napokat Nektek!

anyus írta...

Isten éltesse! :) Édes kis nőci.

Tuti írta...

Boldog szülinapot Kismicinek! :)

Nani írta...

Boldogságos születésnapot KisMici!!!

motymoty írta...

Tényleg nem lehet minden alkalommal fiút szülni. Ez elég nagy szerencse. :)

Legközelebb őgy megyünk, hogy beférjen az autóba. Ezt akár fenyegetésnek is veheted. :)

Bea írta...

Én azért megvétóznám a dokibácsi szavait... lehet. Jelen állás szerint legalábbis:)

Bogi írta...

Isten éltesse sokáig! Sok szeretettel köszöntjük születésnapján Minkát!
Puszi

maze írta...

sok boldogságot a kisasszonynak!

(binya hagy öltöztetni (néha), de a pelust egyedül veszi fel)

Kinga85 írta...

Boldog szülinapot a KisMicinek :)

Pannaa írta...

Boldog szülinapot KisMicinek! ...így kicsit megkésve...

cucka írta...

Köszönjük szépen! :)

Lili írta...

Amikor ez a Csöpördögöt nézem, mindig az a huncut báj jut róla eszembe, csak innen ismerem, de nagyon-nagyon szeretem a jó Isten éltesse sokáig!

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator