2011. december 14., szerda

Szülinapi parti

Mert volt egyszer egy szülinapi buli is...

10 megjegyzés:

CraftRoom írta...

De jó lett! :) Micivel közös képeitek nagyon édesek! :)

(Képek egészen rendben van a torta. :D )

CraftRoom írta...

"képeN"

cucka írta...

Képen tényleg nem látszik, hogy mennyit szenvedtünk a tortával. Szerencsére az ízét a külalakja nem befolyásolta. ;) (a Micivel közös fotók nekem is kedvenceim lettek, csak azt sajnálom, hogy egy óvatlan mozdulattal sikerült letörölnöm a kártyáról az esti 18+-os fotókat, melyeken keresztapák gyöngye tanítja a nagyobbakat ördögvillát mutatni, majd mikor ez mégsem sikerül, maradnak a győzelem jelnél. :D)

CraftRoom írta...

Neeemáááá :( pedig az hatalmas volt. :D Gengszterrepper vagy hippi, ahogy tetszik. :)

Dius írta...

Jó kis buli lehetett.. A torták pedig igenis jól néznek ki, semmi szenvedés nem látszik rajtuk. :)

Névtelen írta...

A képek törléséért még számolunk!:)
Keresztapa

cucka írta...

öööö, Godfather, te itt...? rajta vagyok az ügyön, talán még vissza lehet varázsolni a fényképezőgép kártyájáról. talán... (persze, nem én, vannak nálamnál okosabbak és tehetségesebbek ezügyben)

Névtelen írta...

Kedves Cucka!
Megkérdezhetem, hogy milyen programmal készült ez a kis videó? Szoktam én is készíteni fényképekből házi videókat, én a Movie Maker-t használom hozzá de abban nincs sok effekt. Ebben meg láttam hogy egy-egy fényképen mintha oldalról is közeledne és távolodna a kép. Ilyen effekteket keresnék én is.
Válaszodat előre is köszönöm!
Kinga

cucka írta...

Kedves Kinga!
Ez picasa mozgófilmkészítővel készült, könnyű használatú és magyar nyelvű. :)

Névtelen írta...

Köszönöm szépen!
Megtaláltam a programot, tényleg nagyon jó...:)
További szép estét kívánok...:)

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator