2011. október 19., szerda

Írnék én csak...

Ezer dolog foglalkoztat-kereng most köröttünk. Megcímszavazom magam számára, aztán igyekszem visszatérni és kifejteni, mert van jó pár olyan dolog is, amiben úgy érzem, segítségre szorulok, de amíg vegyesváltóban vírusos fosunk-hányunk és az éjjeleink romantikázás helyett ágynemű- és törölközőcserével tarkított performanszokba torkollnak, képtelen vagyok 5 teljes percnél hosszabb ideig gép elé telepedni. 


Kedélyállapotilag viszont okunk nem igazán lehet panaszra. Csak a Kungfupandák és a bummbummbummok száma szaporodott meg az elmúlt napokban MÉG elviselhetetlenebb számúra.

( 1. tanyalájf: kecskeszaporulat, szittyakutya, 2. hejjóvoda: agresszió, alfák és omegák)

5 megjegyzés:

motymoty írta...

Mostanában Bigulka minden képen Hunor ölében van. :)

cucka írta...

ez csak a véletlen műve. :) (azok meg ugye nincsenek, muhaha). Bigulka pontosanugyanannyi időt tölt Kismici szorító ölelésében is, csak ő még pöppet megbízhatatlan, már ami a megunást illeti, sokszor minden előzetes jelzés nélkül veti le maga mellé. talán ezért. :)

micka írta...

milyen kedves Kismici vigyora:-)))
HUnc meg nagyfiús már...
Apuka mintha kicsit fáradt lenne... gondolom nem most fedeztem fel a spanyolviaszt vagy ilyesmi:-))

cucka írta...

Apukát én már talán sosem fogom kipihentnek látni. Főként az ilyen éjjelek után...

motymoty írta...

Hunornál néztem én is amit Dalmi, már egy ideje, hogy milyen emberformája lett hirtelen.

Megjegyzés küldése

 
Copyright 2009 Cucka blog. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator